Nasza współpraca
Wierzę, że to właśnie nasze współdziałanie pozwoli spełnić oczekiwania Państwa oraz gości weselnych
Skupiam się na dostosowaniu wypracowanych przeze mnie rozwiązań do Państwa wizji
Nasza współpraca obejmuje klika głównych etapów:
- Zapoznanie się Państwa z moją ofertą oraz dotychczasową działalnością. Zapraszam w tym celu do sekcji BLOG. Jesteście Państwo zainteresowani dodatkowymi materiałami wideo ? Zapraszam do kontaktu.
- Kontakt telefoniczny. Zachęcam serdecznie do rozmowy, która pozwoli swobodnie odpowiedzieć na nurtujące Państwa kwestie. Naturalnie możliwe są również inne formy kontaktu.
- Niezobowiązujące spotkanie, które pozwoli nam zestawić ze sobą Państwa wizję oraz moje doświadczenie. Będziemy mogli dzięki temu wypracować orientacyjny scenariusz wesela. Wspólna rozmowa pozwoli nam poznać się lepiej, a Państwu pomoże podjąć decyzję o naszej współpracy.
- Decyzja o współpracy.
- Spotkanie podsumowujące pozwoli nam ustalić dokładny przebieg wesela oraz zadbać o niezbędne formalności.
Przebieg wydarzenia
Wyobrażenie własnego wesela niejednej Parze Młodej spędzało sen z powiek. Dzięki naszej współpracy, będziecie mogli Państwo zrelaksować się w dniu wydarzenia i skupić na świętowaniu najważniejszego dnia w życiu.
Scenariusz wesela
Powstanie w oparciu o stworzone materiały, ustalenia z naszych spotkań oraz późniejszą komunikację.
Czas trwania
Jest ustalany indywidualnie. Oferta podstawowa obejmuje czas trwania równy 10 godzin. Jest to, poparta doświadczeniem, optymalna ilość godzin, która pozwoli skorzystać uczestnikom z wszystkich uciech wesela i jednocześnie zachować siłę do samego końca. Na miejsce wydarzenia przybywam około 3 godzin przed rozpoczęciem, aby wczesna gotowość techniczna pozwalała zadbać o najdrobniejszy szczegół.
Cena
Jest również ustalana indywidualnie w oparciu o klika czynników. Głównymi z nich są:
- Ilość gości. Wpływa na cenę jedynie ze względu na ilość potrzebnego nagłośnienia, która jest inna dla 70, 250 oraz 400 osób. Niesie to ze sobą wiele czynników logistycznych oraz transportowych.
- Państwa wymagania specjalne. Zorganizowanie dodatkowych atrakcji może nieść ze sobą koszty.
- Odległość od centrum Wrocławia. Wpływa na potrzebę noclegu oraz koszty transportu.
Znajomość odpowiedzi na powyższe pytania pozwoli na oszacowanie ceny już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.
Zawartość
Wspólna praca podczas kreowania scenariusza pozwoli nam stworzyć niepowtarzalne wydarzenie. Typowe dla mnie jest unikanie zabaw o tradycyjnym charakterze, które mogą wywoływać zażenowanie lub dyskomfort uczestników. Jako DJ dbam nie tylko o zawartość muzyczną, ale również o dobry kontakt z uczestnikami jako wodzirej i animator.
Muzyka
Klimat muzyczny wydarzenia również może być ustalony indywidualnie. Podstawową inspirację dla zwartości muzycznej wesela stanowią listy przedstawione w sekcji dyskografia.
Udostępnianie list tworzonych przez mnie może wydawać się kontrowersyjne, jednak:
Dobry DJ współcześnie musi być nie tylko prezenterem muzycznym, ale również pewnym siebie wodzirejem, animatorem oraz tancerzem.
Lista współdzielona
Jeżeli zdecydujecie się Państwo zaangażować się we współtworzenie zawartości muzycznej wesela, gwarantuję, że będzie to miało bardzo pozytywny wpływ na jego przebieg. Bo kto inny jak nie Państwo wiecie za jakim utworem przepada członek rodziny, przyjaciel czy kolega z pracy. Odpowiedzią na takie zaangażowanie jest udostępnienie dla Państwa list współdzielonych przy użyciu programu Spotify.
Więcej na ten temat można przeczytać w artykule o listach współdzielonych oraz jak korzystać z programu Spotify.
Muzyka na żywo
Całość wesela wzbogacam akompaniamentem gitary podczas tradycyjnych fragmentów takich jak: przywitanie Pary Młodej, sto lat, czy przyśpiewek trakcie przerwy (o ile Państwo sobie zażyczycie). Instrumenty oraz śpiew nie są mi obce o czym napisałem więcej w sekcji o mnie.
Zabawy animatorskie
Oprócz właściwej zabawy tanecznej podczas wydarzenia dbam o dodatkową rozrywkę w postaci zabaw animatorskich. Mają one na celu integrację uczestników oraz urozmaicenie programu wesela. Przypominają znaną współcześnie ZUMBĘ. Jako animator prezentuję odpowiednie ruchy, które uczestnicy naśladują. Wszystko w rytm znanych wszystkim utworów, takich jak: YMCA, czy Ai Se Eu Te Pego.
Karaoke
Istnieje możliwość przeprowadzenia karaoke w ramach poprawin lub wybranego fragmentu wydarzenia. Posiadam licencję na prowadzenie legalnego karaoke o czym można przeczytać w osobnym artykule
Oczepiny
Mogą być przeprowadzone w sposób tradycyjny oraz współczesny. Preferuję połączenie tradycji z nowoczesnością o czym opowiem telefonicznie oraz na spotkaniu. Pewne jest, że zawartość oczepin nie będzie zawstydzać uczestników, ani Pary Młodej.
Wymagania
Po Państwa stronie niezbędne jest zapewnienie:
- możliwości wejścia na salę dla obsługi technicznej co najmniej 3 godziny przed wydarzeniem,
- posiłek dla dwóch osób w trakcie wydarzenia,
- oraz nocleg dla dwóch osób w przypadku dużych odległości od Wrocławia.
Podsumowując zachęcam Państwa do niezobowiązującego kontaktu telefonicznego. Niezbędne informacje w sekcji kontakt oraz u boku strony.