Social media

3. Lokale

Published in Oferta
Posted by  Saturday, 10-29-2016

Nasza współpraca

Wierzę, że to właśnie nasze współdziałanie pozwoli spełnić oczekiwania Państwa oraz gości wydarzenia.

Skupiam się na dostosowaniu wypracowanych przeze mnie rozwiązań do indywidualnych potrzeb

Zakres

Proponuję Państwu współpracę przy obsłudze takich wydarzeń jak:

  • Sylwester
  • Andrzejki
  • Eventy firmowe
  • Wydarzenia okolicznościowe
  • Wesela

Dokładne oferty dla poszczególnych wydarzeń można odnaleźć w sekcji oferta

 

Nasza współpraca obejmuje klika głównych etapów:

  • Zapoznanie się Państwa z moją ofertą oraz dotychczasową działalnością. Zapraszam w tym celu do sekcji BLOG. Jesteście Państwo zainteresowani dodatkowymi materiałami wideo ? Zapraszam do kontaktu.
  • Kontakt telefoniczny. Zachęcam serdecznie do rozmowy, która pozwoli swobodnie odpowiedzieć na nurtujące Państwa kwestie. Naturalnie możliwe są również inne formy kontaktu.
  • Niezobowiązujące spotkanie, które pozwoli nam zestawić ze sobą Państwa wizję oraz moje doświadczenie. Będziemy mogli dzięki temu wypracować orientacyjny plan wydarzenia. Wspólna rozmowa pozwoli nam poznać się lepiej, a Państwu pomoże podjąć decyzję o naszej współpracy.
  • Decyzja o współpracy.
  • Spotkanie podsumowujące pozwoli nam ustalić dokładny przebieg wydarzenia oraz zadbać o niezbędne formalności.

Czas trwania

Jest ustalany indywidualnie i zależy głównie od charakteru konkretnego wydarzenia.

Cena

Jest również ustalana indywidualnie w oparciu o klika czynników. Głównymi z nich są:

  • Czas trwania, termin oraz charakter wydarzenia.
  • Ilość gości. Wpływa na cenę jedynie ze względu na ilość potrzebnego nagłośnienia, która jest inna dla 70, 250 oraz 400 osób. Niesie to ze sobą wiele czynników logistycznych oraz transportowych.
  • Państwa wymagania specjalne. Zorganizowanie dodatkowych atrakcji może nieść ze sobą koszty.
  • Odległość od centrum Wrocławia. Wpływa na potrzebę noclegu oraz koszty transportu.

Znajomość odpowiedzi na powyższe pytania pozwoli na oszacowanie ceny już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.

Muzyka

Klimat muzyczny wydarzenia również może być ustalony indywidualnie. Podstawową inspirację dla zwartości muzycznej wydarzenia stanowią listy przedstawione w sekcji dyskografia.

Udostępnianie list tworzonych przez mnie przez prawie 10 lat może wydawać się kontrowersyjne, jednak:

Dobry DJ współcześnie musi być nie tylko prezenterem muzycznym, ale również pewnym siebie wodzirejem, animatorem oraz tancerzem.

 

Muzyka na żywo

Całość wydarzenia wzbogacam akompaniamentem gitary podczas tradycyjnych fragmentów takich jak: przywitanie Pary Młodej, sto lat, czy przyśpiewek trakcie przerwy (o ile klient sobie zażyczyczy). Instrumenty oraz śpiew nie są mi obce o czym napisałem więcej w sekcji o mnie.

Zabawy animatorskie

Oprócz właściwej zabawy tanecznej podczas wydarzenia dbam o dodatkową rozrywkę w postaci zabaw animatorskich. Mają one na celu integrację uczestników oraz urozmaicenie programu wesela. Przypominają znaną współcześnie ZUMBĘ. Jako animator prezentuję odpowiednie ruchy, które uczestnicy naśladują. Wszystko w rytm znanych wszystkim utworów, takich jak: YMCA, czy Ai Se Eu Te Pego.

Karaoke

Istnieje możliwość przeprowadzenia karaoke w ramach wybranego fragmentu wydarzenia. O zawartości, przebiegu oraz posiadanej licencji karaoke można przeczytać w osobnym artykule

Wymagania 

Po Państwa stronie niezbędne jest zapewnienie:

  • możliwości wejścia na salę dla obsługi technicznej co najmniej 3 godziny przed wydarzeniem,
  • posiłek dla ustalonej wspólnie liczby osób w trakcie wydarzenia,
  • oraz nocleg w przypadku dużych odległości od Wrocławia. 

Podsumowując zachęcam Państwa do niezobowiązującego kontaktu telefonicznego. Niezbędne informacje w sekcji kontakt oraz u boku strony.

 

Read 404 times Last modified on Saturday, 20 January 2018 13:39
Share »

O mnie

*Wesela*
*EVENTY firmowe *
Wszędzie tam gdzie liczy się dobra zabawa

Masz pytania ?

Zapraszam do zapoznania się z ofertą oraz stroną o mnie.

Zachęcam do niezobowiązującego kontaktu. 

biuro@rapidevents.pl
Tel: +48 785 453 882
Dj Peet
facebook_page_plugin